FANDOM

Şablon:Flavortext

Görünüm

Alphys, kahramana benzer yükseklikte sarı, sürüngen bir canavar. Terazileri, yuvarlak bardakları, çıkıntı yapan dişleri vardır (dişlerin hangi yönden yüzeye bağlı olarak iki ile dört arasında değiştiği görülmektedir) ve normalde beyaz bir laboratuar önlüğü giymektedir. Ancak, kahramanı ile randevusu üzerine bir polka kıyafeti giyiyor.

Kişilik

Alphys, human anime ve manga için bir meraklı, nerdy, utangaç bir geri döndü. O birden fazla karakter (bazı hafif " 'üzerine ezer vardır' İNSAN NEDEN DERSİN, MR. ASGORE DREEMURR etkilemek için. BASİT? BRUTAL SAVAŞ ÖZELLİKLİ ... BİR EĞLENCE ROBOT kıyafet! YA ALPHYS onu çağırır gibi İSTİYORUM ... MR DALGIN.. "- Mettaton " Hey, neden söyle kraliçe çok tatlıydı ki? "- Alphys , diğerleri daha ciddi " UNDYNE !!! Ben SİZİNLE çılgınca aşığım !!! BU HERHANGİ ARTIK GERÇEKLEŞTIRILEMEZ !!!, UNDYNE ME TUT! ! HOLD ME !!! "- Alphys , ancak duygularını iletmek için çaba harcıyor.

Alphys, kendisi ve başarıları hakkında suçluluk ve güvensizliklerle doludur. o yanlışlıkla oluşturulan sonra kararlılıkla deneme sırasında amalgamates, o " aileleri i? i don söyleyebilirdim ki neyi. herkes eve ne zaman geleceğini sormaya görüşmeye devam et kimse söyledi "- Alphys, Gerçek Lab GİRİŞ NUMARASI 19 ve depresif oldu ı çöplüğe tüm zamanımı harcamak şimdi benim element ' ' ' t bile artık telefona cevap' - Alphys, True Lab ENTRY NUMBER 21 GİRİŞİ

Ana Öykü

Undertale olaylarından önce, Undyne, Alphys'in derin düşünce olduğu Alphys ile tanıştı. İşte burada Alphys'le tanıştım. . onu görünce, Ah ... serin kılıç arayan uçuruma bakarak, orada duruyordu !! ilk kez O ... hoş görünüyordu Um ... ... dalgın ." - Undyne Alphys, kahramanın Underground'a düşmesinden bir süre önce Determinasyon ile Deneyler vasıtasıyla yanlışlıkla Amalgamları yarattı.

İpucu

Alphys, "utangaç dostum" un anagramıdır; bu onun adının geldiği yer olabilir.

    • Alphys'in adı "alfa" kelimesinden veya bir grubun baskın liderinden türetilmiş olabilir. Bu, Royal Scientist rolünden bahsedebilir.
  • Undyne'in, muhtemelen "Alphy" lakapını kullanan Alphys'in mülkiyet örneğini kullandığı bir örnek var.' Her neyse, şimdi Alphy'nin laboratuvar asistanı olarak çalışıyorum ... - Nötr ailenin sonunda Undyne
  • Fallen Human "Alphys" isim girişiminde bulunulursa, yanıt "D-Yapmayın" olur. ve adın kullanılmasını engeller. Bununla birlikte, düşen insan "Alphy" nin adlandırılması, şaşkın bir ".... tamam mı?" ve izin verilir.
  • Alphys Sans'ı tanıyor olabilir; BEKLEYİN, ALPHYS, SANS'I BİLMİYORUM. ' - Papyrus
  • Alphys'in en sevdiği anime olan "Mew Mew: Kissy Cutie", Tokyo Mew Mew (ayrıca Kuzey Amerika'da 'Mew Mew Power' olarak da bilinir), tipik bir romantizm büyülü kız anime.
    • Alphys'in laboratuarındaki posterler tasarım özelliklerini "Mew Mew Power" ile paylaşıyor.
  • Kontrat Takımının True Lab'a girmeden önce, çöp tenekesinde "BİLDİĞİNİZİ BİLİYORUM" yazan bir not var. Flowey, Alphys'i sırlarını ortaya çıkarmak için itmek için bu notu yazmış olabilir.
  • Alphys, kahramanın kavga edip öldüremediği oyundaki tek büyük canavardır.
    • Alphys'in tam dövüş yetenekleri bilinmiyor. True Pacifist Route'da, baş karakterinin SOUL'sunu Flowey'nin kurşunlarından korumak için bir elektrik duvarı oluşturuyor. Asriel Dreemurr a karşı devam eden savaşta Alphys'in Lost Soul, Mettaton EX'in saldırılarını kullanıyor.
  • Mettaton'ın "Dr. Alphys'in kimin üzerine ezdiğini" sorusuna verdiği yanıtta oynanan oyun dizelerinde "KONUŞUN BU BÖLÜMÜNE GİDENİZE, ÇOCUKLARDAN KULLANILAN KAZANANLARA GİDİYORSANIZ" ŞANS." Alphys'in ezilmesinin açıkça Undyne olduğu ve oyunun bu bölümünde bahsedilmediği için, bu oyunun kodunda saklı bir şaka.
  • Sanat kitabında, Alphys'in başlangıçta erkek olması için tasarlandığını ortaya koyuyor; ancak Toby Fox, bu fikri beğenmemek için çabucak büyüdü ve böylece ona kirpikler ekledi.
  • Son bölümde, Undyne ile sahilde oynamakta olduğu oyuna sprites'de bir Gameboy adı verilir.