FANDOM

Spr bridgeseed 0
Spr bridgeseed 6

Köprü Tohumları, Şelale'de bulunan bir çiçeğin tomurcuklarıdır. Suda dört tohum hizalandığında, kahramanın üzerinde yürüyebileceği çiçekler içine filizlenirler.

Erişim Edit

İlk Oda Edit

  • Köprü Tohumları, havuzu geçmek için bir köprü inşa etmek için kullanılabilir.

İkinci Oda Edit

  • Köprü Tohumları, sol alttaki havuzdaki bir adaya köprü inşa etmek için kullanılabilir, sadece "Tebrikler! Bulmacayı başarısız!" Yazan bir işaret içeriyor.
  • Köprü Tohumları, sağ alt tarafta Terk edilmiş Kişiyi içeren gizli odaya erişmek için bir köprü inşa etmek için kullanılabilir.

Kalan köprüler Edit

Katedralin daha önce aynı havuzları geçmek için köprüler kurması halinde bazı köprüler zaten mevcut olacak. Bunlar Köprü Tohumlarına ek olarak, yine de varsayılan konumlarında görünürler.

  • Kahraman, ilk odadaki köprüden geçmek için köprü kurarsa, oyuncu odaya tekrar girdiğinde kalır.
  • Kahraman köprüyü ikinci odadaki havuzu geçecek şekilde inşa ederse, daha alttaki konumda olacaktır (üst konumda inşa edilmiş olsa bile).
  • Başkahraman Terk edilmiş Kişiyi içeren gizli odadan dönerse, o odaya köprü gelecektir. Başka bir girişten girilirse bulunmaz.
  • Bütün köprüler varsayılan olarak Soykırım Yolunda mevcut.

Bell Çiçeği Edit

Spr bellblossom 0

Köprü Tohumları, kahramanın odaya Bell Çiçeği çalarak girdiği sırada geri çağrılabilir. Zaten yerinde olan ve kahramanın odaya girmesi üzerine filizlenen Köprü Tohumları, Bell Çiçeği'ni etkilenmez.

Also on FANDOM

Random Wiki