FANDOM

NOT:BU SAYFA http://undertale.wikia.com/wiki/Chara SAYFASININ ÇEVİRİSİDİR VE EKSİK VEYA YANLIŞ OLABİLİR. DOĞRULUĞUNDAN EMİN OLDUĞUNUZ BİLGİLERİ EKLEMEKTEN ÇEKİNMEYİN.

Chara, Düşmüş insan ya da İlk insan olarak bilinir ve ye altına düşmüş ilk insandır. Chara oyuncunun aslında oyuncunun oyunun başında isim verdiği karakterdir ve oyun içinde kontrol edilemez.

PROFİL:

Görünüş:

Asriel'in dediği gibi Chara, ana karakterle '' benzer moda anlayışı'' na sahip ve karaktere çarpıcı biçimde benziyor, ayrıca karakter gibi belirsiz bir cinsiyet taşıyor. Her ikisi de yer altına düştüklerinde aynı yaşta gözüküyor. Chara'nın ruhu da tabutundaki kırmızı kalpten belli olduğu kadarıyla kahramanla aynı renktedir.

Chara (1)

Chara yer altına düştüğünde.

Soykırım Rotanın sonunda, Chara'nın misket limonu ve krem şeritli üs (karakterin kıyafetinin ters rengi), kırmızı-kahverengi arası bir pantolon ve ayakkabı giydiği görünüyor. Chara'nın şeftali rengi bir cildi, kahverengi omuz hizasında saçları, pembe yanakları, açık gözleri, ve kahramanın çarpık yüz ifadesine zıt bir şekilde gülümseyen bir yüzü vardır.

Kişilik:

Başlangıçta cana yakın biri olarak gözükürken Gerçek Barışçıl Rotanın sonunda Asriel, gerçekte en iyi kişi olmadığını itiraf ediyor. Ayrıca Asriel, Chara'nın mutsuz bir sebepten ötürü Ebott Dağı'na tırmandığını ve Chara'nın insanlıktan nefret ettiğini söylüyor.

Katliam Rotanın sonunda, Chara kibarca, kasıtlı tavrıyla, kahramana rehberliği ve ona öğrettikleri için teşekkür eder, ve kahramanın işlediği cinayetler nedeniyle uyandığını açıklar. Kahramanın kararlılığının onu ölümden uyandırdığını söyler. Bununla beraber kahraman, dünyayı yok etmeyi reddetmesi halinde Chara, hayal kırıklığına uğramış ve kafası karışmış bir şekilde kahramanın ne yapmak istediğini merak eder ve dünyayı yine de siler.

Chara-0-0

Çiçeklerin arkasında saklanan Chara ile beraber kraliyet ailesi.

Ana hikaye:

Yer altına düştükten sonra Chara, Asgore ve Toriel tarafından ikinci çocuk olarak evlatlık alındı ve biyolojik oğullarıyla aynı saygıyı gördü. Chara ve Asriel en iyi arkadaş oldu. Canavarlar Chara'nın yer altını umutla doldurduğunu söylüyordu.

Bir gün, düğünçiçeği yüzünden Chara ölümcül derecede hastalandı, ve son isteği olarak köyündeki altın çiçekleri görmek istediğini söyledi. Ölümünden sonra Asriel, Chara'nın ruhunu emdi ve ikisi tek beden üzerinde eşit güce sahip oldu. Chara cesedini taşıyarak bariyeri geçti ve tüm gücünü kullanmak istedi. Asriel, Chara'ya direndi ve en sonunda insanlar bu iki kaynaşmış ruhu öldürdü.

Chara'nın neden bunu yaptığı bilinmiyor. Dördüncü Gerçek Laboratuvar kasetinde Asriel ''E...Evet güçlü olacağız, herkesi serbest bırakacağız!'' ve beşincisinde ''Altı tamam mı? Yanlızca altı tane almamız gerekiyor.'' diyor. Soykırım Rotanın sonunda Flowey, Chara'ya başladıkları işi bitirmeleri gerektiğini, herkesi serbest bırakmalarını söylüyor. Ayrıca Flowey ''Sonra... Bırakalım da insanlığın GERÇEKTE neye benzediğini görsünler.'' diye ekliyor. Bunca şeye rağmen bu dünyada öldürürsün ya da ölürsün. Asriel kahramana, bu felsefeyi gündeme getirdiğini söyledi çünkü Chara'ya olan direnci her ikisinin de öldürülmesine yol açmıştı. Soykırım Rotanın sonunda Chara, Asriel'in ihaneti hakkında çok az şey söylüyor: ''İlk başta kafam çok karışıktı, planımız başarısız oldu değil mi?''

Chara'nın cesedi daha sonra, düşen diğer insanların cesetlerinin daha sonra konacağı bodrum katında

CharaCoffinNeutral

Chara'nın tabutu

bir tabutla konuldu. Asgore'den ayrıldıktan sonra Toriel, Chara'nın cesedini aldı ve onu harabelerdeki uygun bir yere gömdü.

Soykırım Rota'da, Chara, kahramanın "kararlılığı" ve "insan ruhu" nun onları ölümden uyandırdığını söylüyor. Bazı anlatımların yanı sıra bazı eylem ve olayların tasvirlerinin Chara tarafından yapıldığına dair kanıtlar vardır.

Nötr Rota

Kahraman OYUN BİTTİ ekranına gelmesi üzerine Asgore'un, Chara'ya söylediği ''Kararlı kal'' sözünü duyabilir. Ekrandaki oyunda görülen mesajlar Asgore'un ölüm döşeğinde oldukları sırada Chara'ya söylediği mesajlar gibidir.

<İsim> Ha? Güzel bir isim. Benim adım...

Kahraman rüyasında Chara'nın adını duyar. Eğer kahraman Toriel'in evinde uyumaya kalkarsa Asgorun yalvaran sesini dutyar. ''<İsim> lütfen uyan! Sen insanların ve canavarların geleceğisin.''

Gerçek Barışçıl Rota

<İsim>! Kararlı kalmalısın! Sen insanların ve canavarların geleceğisin!

Gerçek Laboratuvarda Chara'nın ve ailesinin kasetleri oynatılabilir. Bu VHS( Video Home System, Video Ev Sistemi yine de ondan VHS diye bahsedeceğim.) kasetlerinin hiçbirinde görsel malzeme bulunmamakta ve tek başına anlatımlar yapılmamaktadır. Bu kasetlerin çoğu Asriel ve Chara'dan oluşuyor ve Chara'nın bir "planı" olduğunu kanıtlıyor. Kayıtlarından birinde Asriel, uyanması için Chara'ya yalvarıyor ve bu plandan artık hoşlanmadığını belirtiyor. Asriel'in alıntısının ölmekte olan kardeşine söylediği varsayılıyor çünkü Oyun Bitti ekranındaki alıntılarla aynı.

Asriel ile olan son savaşa doğru, kahraman 'birisinin' ismini söylediğinde Asriel, Chara ile oyun oynadığı günleri anımsar. Chara'nın yer altına düşmesini, Asriel tarafından bulunmasını ve kraliyet ailesinin Chara ile vakit geçirmesini gösteriyor. Dövüşten sonra, Asriel, kahramanın Frisk olduğunun farkına varır.

Ardından Frisk diğer insanların tabutlarının bulunduğu odaya dönebilir. Kahraman tabutların hepsinin boş olduğunu ve Chara'nın tabutunun altında mumya sargılarının olduğunu görür.

Soykırım Rota

Bunca yıl sonra hala ayrılmadık ... Bu berbat dünyadaki her şeyi yok edelim. Herkes, bu değersiz anıların içindeki her şey ... Onları toz haline getirelim.-Flowey-

Soykırım Rotayı geçerken, birçok karakter, kahramanın ürpertici gülümsemesini eleştirir. Sans, kahramanı insan gibi davranmaya devam etmesinin iyi olacağını söyler ve Asgore onun hangi tür canavar olduğunu sorgular. Harabelerin sonunda, Yeni Ev'e doğru giderken Flowey kahramanın içinde kendisininki gibi bir boşluk olduğunu keşfeder.

FloweyDeathGeno-0

Kahraman, Soykırım Rotanın sonunda Flowey'i öldürürken.

Soykırım Rotada Chara, kahramanın senaryosunu kontrol altında tutuyor gibi görünüyor. Soykırım Rotanın gidişi, Nötr ve Grçek Barışçıl Rotadan farklıdır.(devamı gelecek)