FANDOM

Screenshot-Flower Field Dialogue

Flowey Undertale'de kahramanın karşılaştığı ve oyunun çoğunluğu için başlıca kötü olan özellikle Neutral ve Gerçek Pasifist rotaları için ilk ana karakterdir. Gerçekten zararlı mermiler olan "arkadaşlık peletlerini" paylaşarak karşılaşmaların mekaniğine bir giriş yapıyor. Ana felsefesi şudur "Bu dünya'da ya öldürürsün yada ölürsün" dür.

Profil

Görünüm

FloweyMimicsProtagonist

Flowey kahramanın yüzünü taklit ediyor

Flowey genellikle beyaz, androecyum, altı sarı yaprakları ve açık yeşil gövdeli, duyarlı, sırıtanmış, altın bir çiçek gibi görünüyor. Flowey, yüzünü en az 45 farklı ifadeye çevirebilir ve diğer karakterlerin yüzlerini ve seslerini taklit edebilir. Toriel ve Asgore'u, bazı durumlarda, Soykırım Yolunun sonundaki eski özünü taklit eder. Ayrıca, Nötr Yolun son savaşından önce kahramanın yüzünü taklit eder.

Kişilik

Başlangıçta, Flowey samimiyet ve nezaket cephesinde çalışır. "Selam!" Gibi güney jargonuyla kahramanı selamlıyor, "en yakın arkadaşın" diyor ve babası gibi, cümlelerinin sonuna "gosh" ve "golly" gibi nazik sözcükleri ekliyor. Dostluğun bu kıyafetini her düşürdüğünde, genellikle kahramanı "aptal" olarak adlandırıyor.
Flowey

Flowey "arkadaşlık peletlerini" paylaşmadan önce göz kırpıyor

Flowey, kötü niyetli ve acımasız bir tavır sergiliyor; kahramanı "öldürmek ya da öldürmek" felsefesine uymadığı için kovuyor. Buna rağmen, herhangi bir canavarı öldürdükleri Harabelerin sonunda kahramanı da eleştiriyor. O, manipülatif, dolambaçlı ve koşullar gerektiriyorsa, kurnaz bir planlayıcı ve inceliklidir. KAYDET'ler arasındaki anılarını koruyordu, çünkü bir zamanlar KAYDEDİ. Soykırımı Güzergahının sonucuna kendi hayatını kurtarmak için boşuna bir girişimde bulunan kahramanı tezahürat için eski babasını öldürdüğü için aşırı derecede korkak olduğu da gösteriliyor.

Ana Hikaye

Harabeler'in Başı

Flowey, mermi tahtası kavramını tanıtıyor ve mermilerini "arkadaşlık peletleri" olarak adlandırıyor.

  •  Kontör üç kez sakatlanırsa, dostça davranışı kayar ve ikiyüzlü bir şekilde onunla oynamak için kahramanın üstüne oturur.
  • FloweyIntroduction

    Flowey Kahramanı öldürmeden önce gerçek yüzünü gösteriyor

     Mermilerin kaçılacağı her seferinde arka plan müziği yarı yarıya azalır, önce yavaşlama, adım azaltma ve tamamen durma.
  •  Üçüncü saldırısından önce, Flowey "MERMİLERE. KOŞ!" Çabucak değiştirmeden önce Konuşma balonunda "MERMİLER."i  "kolaylık peletleri" ne.

Kahramanın kurşunlarına attığı zaman, merkez felsefesini ilan eder.Kafanın, Flowey'nin kurşunlarından kaçıp tıklamadığına bakmaksızın, kaçınılmaz bir kurşun yüzüğü ile kahramanı öldürmeye çalışır; ancak Toriel müdahale eder ve kahramanı kurtarır.

Kahramanın önceki Nötr Yolunda Flowey'i öldürmesi durumunda görünmez. Kahramanın onu bağışlaması kahramanı, kimseyi öldürmemesini hatırlatıyor. Kahramanın EXP kazanmasa, onlara herkesi sevmesini ister. [5] Nötr Yol'u birden çok kez sıfırladıktan ve Flowey'in ilk karşılaşmasını tekrarladıktan sonra, rahatsız olur ve "yapmanız daha iyi bir şeyiniz varsa" sorusunu yapar.

Kandil, Sans'ı öldürmeden önce veya sonra Soykırım'ı durdurursa, Flowey "Gerçekten, <Ad>?" Der, ne yaparsan yap, seni bekleyeceğim! " Ayrılmadan önce.

Harabeler'in Sonu

Harabelerin çıkışında, Flowey kahramanın eylemlerini o noktaya kadar değerlendirir. Flowey önceki Nötr Yolunda öldürüldüyse kahramanı yargılamak için görünmüyor.

Aşağıdaki açılır liste, spoyleri içerir
Toriel Hayattaysa

(EXP kazanmışsalar)

Zeki. çoook zeki.
Gerçekten zekisin, öyle değil mi?
Böylece kendi kurallarınıza göre oynamayı başardın.
Tek bir kişinin hayatından kurtarmışsın.
Froggit, Whimsun. Vegetoid, Loox. Migosp, Moldsmal.
Bu isimleri düşün.
Sence bu canavarlardan herhangi birinin ailesi var mı?
Sence bunlardan herhangi birinin arkadaşı var mı?
Her biri başka birisinin Toriel'i olabilirdi.
Bencil serseri.
Senin yüzünden birileri öldü.

(Eğer EXP kazanmadıysanız)

Eminim kendinizi harika hissediyorsun.
Bu sefer kimseyi öldürmedin.
Acımasız bir katili önüne gelirse ne yapacaksın?
Öleceksin ve öleceksin ve öleceksin.
Denemeye çalışmaktan yorulana kadar.
O zaman ne yapacaksın?
Hayal kırıklığı yüzünden öldürür müsünüz?
Veya tamamen bu dünyadan vazgeçersiniz ...
... ve kontrol etmeye gücümü miras bırakayım mı?
Ben bu dünyanın geleceğinin prensiyim.
Endişelenmeyin, küçük hükümdarım, planım kasıtlı değil.
Bu çok daha ilginç.

(Kahraman Toriel'i daha önce öldürürse)

Zeki. çoook zeki.
Gerçekten zekisin, öyle değil mi?
Ancak çok şımarma.
Ne yaptığını biliyorum.
Onu öldürdün.
Sonra geri döndün, çünkü pişman oldun.
Ha ha ha ha ...
Seni saf aptal
Bu güce sahip tek sen olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Dünyayı yeniden şekillendirme gücü ...
Tamamen kendi kararınla.
Tanrı oynamak için yetenek!
"KAYDET" yeteneği.
O güce sahip tek ben olduğumu sanıyordum. Fakat...
Artık KAYDEDEMİYORUM.
Görünüşe göre bu dünyaya olan arzularınız MADENİZİ geçersiz kılıyor.
Güzel güzel.
Elinizden geldiğince bu enerjinin tadını çıkarın.
Izliyor olacağım

Kahramanın Toriel'i Öldürmesi

(İlk kez)

Umarım seçiminizi beğenirsin.
Sonuçta, geri dönüp kaderi değiştirecek gibi değilsin.
Bu dünyada öldürmek ya da ölmek.
Yaşlı kadın o kuralları çiğneyeceğini düşünüyordu.
Seni kurtarmak için çok çalıştı.
Ama ona geldiğinde ...
Hee hee ...
KENDİNİ BİLE KURTARAMADI
NE SALAK!!

(İkinci kez)

Ha ha ha ha ...
Seni iğrenç hayvan.
Onu kurtarmayı bile kalkışmadın.

(Sonraki zamanlar)

Vay canına, gerçekten yeteri kadar alamıyorsunuz.
Bana biraz kendimi hatırlatıyorsun.

(Toriel daha önce kurtulduysa)

Vay canına, tamamen iğrençsin.
Hayatını kurtardın ...
Sonra bunun senin için yeterince ilginç olmadığına karar verdin.
Yani ne olacağını görmek için onu öldürdün.
Onu can sıkıntısı yüzünden öldürdün.
Gerçekten iğrenç ...
Ha ha ha ha ...
Seni saf aptal
Dünyayı yeniden şekillendirme gücü ...
Tamamen kendi kararınla.
Tanrı oynamak için yetenek!
"KAYDET" yeteneği.
Artık KAYDEDİYORUM.
Güzel güzel.
Izliyor olacağım

Soykırım Güzergah Gereksinimleri Karşılaşıldığı takdirde

Hahaha ...
Gerçekten insansın değil mi?
Hayýr. İçerde boşsun. Aynı benim gibi. Aslında...
Siz <Adınız>sınız, değil mi?
Bunca yıl sonra hala kaçınılmazdık ...
Dinle. Tümüyle güçlü olmak için bir planım var.
Senden ve çalınan ruhundan bile daha güçlü.
Bu berbat dünyadaki her şeyi yok sayalım.
Herkes, bu değersiz anıların içindeki her şey ...
Hepsini emniyet altına alalım.

Bir ses klibi daha sonra Flowey'in "Bu harika bir fikir!"

Toriel'le karşılanmazsa

Hata!

Flowey'in sesi tekrar tekrar duyulur ve diyalog kutusu "Z" ile kapatılamaz

Nötr Rotası

Harabelerden sonra, Flowey, Asgore'nun savaşının sonuna kadar görünüşte yok olacak. Ancak, bazı odalarda geriye dönüklük yapılması, kahramanın Flowey'nin ekranın kenarında toprağa gömülmesini sağlar.

Screenshot-Flower Field Dialogue

Flowey'in yankılı çıçeklere bıraktığı mesaj

Flowey, şelale köprüsünden önce dikey odadaki bir Yankı Çiçekinde bir mesaj bırakır; bu da kahramanın Toriel'i kurtarması veya öldürmesi durumunda değişir.

Kahramanın Asgore'u öldürmeye karar vermesi durumunda, Flowey görünür, Asgore'un RUH'unu yok eder ve altı şişeli insan RUH'larını emer. Kahramanın Asgore'dan ayrılması durumunda, Flowey görünür ve Asgore'u kendisi öldürür. Daha sonra oyun çöker ve Flowey'in savaşı başlar.

Yenilgiye uğradıktan sonra, kahramanın Flowey'i affetme ya da öldürme şansı var. Flowey, kahramanın kaçmadan önce birden çok kez merhamet sunmasını ve kahramanın kendisine nazik davranmasını gerektirdiğinden emin olmayı gerektirir.

Kaptanın başka bir Nötr Yolunu yüklemesi ya da bitmesi durumunda, Flowey, RUH'ları tekrar empoze ettiklerini bildiği için özümsemiyor. Bunun yerine, başrol oyuncusu odadan çıkıp Sans'ın Tarafsız Yolu telefon çağrısını alabilecek.

Savaşından sonra kaçındıysa, Flowey sonraki Nötr Yollarda kahramana tavsiyelerde bulunur. Kahramanın savaş öncesinde EXP kazanması durumunda, efsanenin felsefesinin yanlış olduğunu kanıtlamasını ister; çünkü bunun anlamsız olabileceğini düşünür. Kahraman Asgore'u öldürüp kahramana, herkesin zamanını boşa harcadıklarını söyleyen Flowey, benzersiz bir diyalog da sunuyor. Kahramanın hiçbir EXP elde etmediği halde, True Pacifist Route için tüm şartları yerine getirmedikleri halde, başkanın daha önce kim olduklarına bağlı olarak ana karakterlerden birine yaklaşması gerektiğini belirtiyor.

Kahraman daha sonra önceki KAYIT dosyasını kurtarabilir ve tavsiyelerine uyabilir.

Kahramanın Flowey'i öldürmesi kahramanın "sadece sıradan bir çiçek" olmadan önce öldürebileceğini kabul eder.

Savaşından sonra öldürüldüyse Flowey, kredilerin kapanmasından sonra başkana bir mesaj bırakmaz ve Asgore'un savaşının kararından sonraya kadar bir sıfırlama sonrasında görünmez. Flowey daha sonra başkahramanı, onu öldürmek için bir şeyler çözdüğünü düşünüyor. Kostunun SAVE dosyasını yüklediğinde geri getirildiğini ve hala mutlu sonlarını başaramadıklarını açıklıyor.

Kahraman Soykırım Yolunu hemen hemen tamamlarsa, Undyne Undying'i öldürdükten sonra yeniden başlatır, Flowey kahramanın canına kıyar. Bununla birlikte, o zaman kahramanın sadece her şeyi Yeraltındaki görmek istediğini ve sonuç olarak onların nefes nefese yollarına döneceğini bildirdi.

Gerçek Pasifist Rotası

Daha fazla bilgi için, Asriel Dreemurr 'a bakın

Soykırım Rotası

Savaşta

Saldırılar

Savaşa açık bir açıklama için, Omega Flowey 'e bakın

Flowey bir çiçek olarak sadece üç saldırı kullanıyor: Kahramanın RUH'una biraz girmiş beş mermi yayılımı, RUH'unu kuşatan ve kaçılamayacak büyük mermi yüzükleri ve yan taraftan gelen mermilerin dikey bir sırası Kurşun Kurulu, dışarıdan. Bu saldırı sadece Asriel Dreemurr savaşından önce kullanılır. Saldırı ve hız limitleri bilinmediği halde dağılımını hızlandırabilir. İlk karşılaşmasında beş kurşun yayılımı ile karşılaşmak kurşun başına 19 hasar verirken kaçınılmaz halka saldırısı, kahramana çarpıp atmamasına bakılmaksızın 19 HP'yi iyileştirir. Asriel Dreemurr gibi savaş öncesi mermiler 6 HP'ye kadar 7 hasar veriyor ve bu rakam 5'dir.

İlişkiler

Ayrıntılar

  • Flowey ve Mettaton sesli klipleri olan iki karakteri temsil eder; Flowey "Bu harika bir fikir!" Diyor. Soykırım Yolundaki Harabelerin sonunda.
    • Bu cümle, Adam Powell'ın bu videoda görüldüğü gibi 1960'lı yıllardan kalma, eski bir McDonald'ın ticari türünün daha üstü çizilmiş bir klipidir.
    • Ticari alanda, aynı, kesin olmasa da ses ve ses kliplerine sahip diğer klipler vardır. Örnekler, Photoshop Flowey'nin "incinmesi" seslerinin kaynaklandığı 2:47 ve 3:05 zamanlardır.
  • Flowey'in güldüğü yeni bir varlık değildir ve PlayStation unvanı Tomba gibi diğer medyada da tanınabilir.
  • Oyuncu düşen çocuğa "Flowey" adını vermeye çalışırsa, ekranda "Ben zaten bu adı SEÇTİM" yazısını okur ve adın kullanılmasını önler.
  • Zor Mod'da Flowey, başrol oyuncusu Toriel'in patron mücadelesini bitirdikten sonra Can sıkıcı Köpeğin yanında görünür.