FANDOM

Thundersnail, kahramanın Napstablook'un Waterfall'daki salyangoz çiftliğinde 10 G fiyatı karşılığında oynayabileceği bir minigame.

Ana Hikaye Edit

Amaç üst şeritte sarı salyangozu yarış kazanmak için teşvik etmektir. Parça üzerinde gezinirken onu cesaretlendirmek onu daha hızlı hale getirir. Bununla birlikte, çok fazla teşvik salyangozun üst üste gelip ateşe verilmesine neden olur; Onu çok az cesaretlendirmek, onun en iyi olduğuna inanmasını zorlaştırıyor.

Strateji Edit

Sarı salyangoz yarışı kazanmayı başarırsa, kahramanın Napstablook'tan kar sağlamaya ihtiyacı olduğu için sadece 9G geri alır. Salyangoz ince bir marjla kaybederse, Napstablook salyangozun kazandığını düşünüyor ve 30G'yi hislerine zarar vermeyecek şekilde ödüllendirdiğini gözlemliyor.

30G'yi sürekli kazanmak için, yarış başlangıcında [Z] tuşuna 7 defa basın. Salyangoz bitiş çizgisine yaklaştığında, salyangozunuzu etkin bir şekilde yerinde durdurmak için ünlem işareti kaybolduğunda [Z] düğmesine basın.

Ayrıntılar Edit

  • Minigame muhtemelen SpongeBob SquarePants bölümünün, Büyük Salyangoz Race'inin bir referansı. SpongeBob, salyangozunu Gary'ye bir yarışa sokuyor ancak yarışmadan önce fazla çalışılmış olması nedeniyle SpongeBob'un kışkırtıcı "teşvik" olayı boyunca aşırı itilmesinden dolayı Gary, elbette uzaklaşıyor ve kelimenin tam anlamıyla ateşe patlıyor.
  • Oyunun adı olan "Thundersnail", "Undertale" isminin bir parodisi olabilir, çünkü ikisi de kafiyeli görüyorlar.
  • Kostümücünün 10G'si yoksa, Napstablook hala sahip olduğunuz parayı alarak oynamaya izin verir.

Also on FANDOM

Random Wiki